Iıı s + WC yapasim var ama bilmiyorum stok gelmiyor bir türlü. Arctis Nova pedler uyuyor diyorlar ama guvenesim yok sonuçta Wraith gibi mızmız bir markadan alışveriş yapacağım.
"Pelta'yı iade edebilirsem ben de benzer bir şey yapmayı düşünüyorum; en kötü ihtimalle Akakçe'den cloud 2 pedi alacağım. Benim durumum da aşağı yukarı sizinkiyle aynı diyebilirim.