Learnof

Üstün
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
2.500
Makaleler
2
Çözümler
41
Beğeniler
1.984
Arkadaşlar, her gün sabah 10'da uyandırılıyorum. Engelliyorum başka numaralardan arıyorlar. Kara listeye alalım diyorlar tamam diyorum tekrar arıyorlar. Gerçekten yıldım artık. Kim satıyor bu data bilgilerini? KVKK diye bir şey yok mu? Lafa gelince "Üçüncü kişilerle paylaşamıyoruz, aldığınız hizmetin sahibi ile konuşmamız gerek." demeyi iyi biliyorlar. Gerçekten yeter ya! Nasıl çözülecek bu durum?
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Burada otomatik onay verilmişse o onayları kaldırabilirsiniz. Aramalar devam ederse de şikayetçi olabilirsiniz. Ya da İstanbul'da tanıdığınız yoksa 0212'li numaraları direkt telefonunuzdan engelleyebilirsiniz, sadece alan kodu yazmanız yeterli olur.
 
Arkadaşlar, her gün sabah 10'da uyandırılıyorum. Engelliyorum başka numaralardan arıyorlar. Kara listeye alalım diyorlar tamam diyorum tekrar arıyorlar. Gerçekten yıldım artık. Kim satıyor bu data bilgilerini? KVKK diye bir şey yok mu? Lafa gelince "Üçüncü kişilerle paylaşamıyoruz, aldığınız hizmetin sahibi ile konuşmamız gerek." demeyi iyi biliyorlar. Gerçekten yeter ya! Nasıl çözülecek bu durum?
Ne yaparsan yap yine bir şekilde arayacaklar. Normalde alan kodunu engellemek yetiyordu. 88'li numaralardan da arıyorlardı. Şimdi 05xx'li numaralardan arıyorlar. İşin kötü yanı 3 tarafla çalışıyorum ve bütün 05xx'li numaraları açmam gerekiyor, yıldırdı.
 
KVKK garibana söker. Bir numara paylaş, şikayet halinde ebene atlarlar.
Adamlar milyon numarayı defalarca paylaşır, hiçbir şey olmaz.

Engeli aşmanın zibilyon yolu var.
Turk telekom arayamıyor mu?
Verir bir tabela şirketine listeyi el altından (İcabında kendi kurar) - Şunları ara. (Zaten böyle yapılıyor)
....
.....
 
Ben her aradıklarında o numarayı engelliyorum telefondan. Bayadır arayan yok şu sıra ya da arayabilen. Herhalde 20 numara falan olmuştur engelenmiş.
 
Engellemek de Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi'nden izinleri kaldırmak da bir işe yaramıyor. İki günümü vererek tek tek tüm izinleri kaldırdım o sistemden birkaç ay önce. Çalıştığım kurum haricinde hiçbir kurumun beni arama ve mesaj gönderme izni yok ama yine de arıyorlar. Her arayanı engelliyorum ama yine de arıyorlar. İnanılmaz rahatsız edici bir durum. Numara satışı yapan şerefsiz evlatları meze ettiler verilerimizi ortalığa.
 
Ben sonunda anne babalarına küfretme yoluna varacağım. İnsanı bıktırıyorlar.
 
IYS'de işletme kaydetmek için şartlar var. Bazı işletmeler bu şartlara uysa dahi kaydetmiyor. Bazılarıysa direkt şartlara uymuyor. Bu yüzden IYS hiçbir halta yaramıyor. Çözüm cumhurbaşkanı olup yasa çıkartıp uygulanmasını sağlamak.

Samsung Smart Call gibi şeyler kullanmak bir nebze ise yarıyor.