iPhone 13 Pro vs 14 Plus

Önemli değil hocam günün %70'ini zaten telefon tutacağında geçirecek telefon. Şarj sürekli yenilenir yani iphone x bile yetiyors bunun hayli hayli yetmesi lazım bence . Ek olarak geniş açı kamerası var mı bunun?
 

Batarya olarak üzmezse güzel olur senin için.
Geniş açı kamerası yok.
 
14 Plus ise değmeyecek kadar kötü telefon. Önceki seri ile hiçbir farkı bulunmayan telefon.
Kullanmasak bilmesek inanacağız. Nasıl kötü telefon acaba? 2023'te yılbaşında almıştım. Üç buçuk yıl oldu ve hiçbir sorun da yaşamadım. Bir ton para verip titanyum kasalarında çizilme, ısı tahliye sorunları gibi sorunlar yaşayan prolar var. Sorun işlemciyse hiç sorun yaşamadım. Şarja takıp telefonu ateş topuna çevirene kadar telefona işkence ederek oyun oynuyorum ama hiç bana mısın demiyor.
 

Önceki 13 serisi ile farkı yok. Gidip daha fazla para vereceğim ve donanımda geliştirme olmayacak? Kalsın.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…