Önemli değil hocam günün %70'ini zaten telefon tutacağında geçirecek telefon. Şarj sürekli yenilenir yani iphone x bile yetiyors bunun hayli hayli yetmesi lazım bence . Ek olarak geniş açı kamerası var mı bunun?
Önemli değil hocam günün %70'ini zaten telefon tutacağında geçirecek telefon. Şarj sürekli yenilenir yani iPhone X bile yetiyors bunun hayli hayli yetmesi lazım bence . Ek olarak geniş açı kamerası var mı bunun?
13 Pro lehine telefoto ve 120 Hz + LTPO var, ana kamera sensorleri direkt ayni. 14 Plus daha iyi ekran suresi verir. Kullanilan panel ve islemci de ayni. Yakin cihazlar.
Kullanmasak bilmesek inanacağız. Nasıl kötü telefon acaba? 2023'te yılbaşında almıştım. Üç buçuk yıl oldu ve hiçbir sorun da yaşamadım. Bir ton para verip titanyum kasalarında çizilme, ısı tahliye sorunları gibi sorunlar yaşayan prolar var. Sorun işlemciyse hiç sorun yaşamadım. Şarja takıp telefonu ateş topuna çevirene kadar telefona işkence ederek oyun oynuyorum ama hiç bana mısın demiyor.
Kullanmasak bilmesek inanacağız. Nasıl kötü telefon acaba? 2023'te yılbaşında almıştım. Üç buçuk yıl oldu ve hiçbir sorun da yaşamadım. Bir ton para verip titanyum kasalarında çizilme, ısı tahliye sorunları gibi sorunlar yaşayan Pro'lar var. Sorun işlemciyse hiç sorun yaşamadım. Şarja takıp telefonu ateş topuna çevirene kadar telefona işkence ederek oyun oynuyorum ama hiç bana mısın demiyor.