Rica ederim. Sosyal medya kullanımında 16e şöyle bir SoT veriyor;

Eki Görüntüle 260911

Muhtemelen kuryelik için kullandığın uygulama ve haritalar kullanacaksın. Daha ağır kullanım olduğundan 7 saat verebilir.
Önemli değil hocam günün %70'ini zaten telefon tutacağında geçirecek telefon. Şarj sürekli yenilenir yani iphone x bile yetiyors bunun hayli hayli yetmesi lazım bence :D. Ek olarak geniş açı kamerası var mı bunun?
 
14 Plus ise değmeyecek kadar kötü telefon. Önceki seri ile hiçbir farkı bulunmayan telefon.
Kullanmasak bilmesek inanacağız. Nasıl kötü telefon acaba? 2023'te yılbaşında almıştım. Üç buçuk yıl oldu ve hiçbir sorun da yaşamadım. Bir ton para verip titanyum kasalarında çizilme, ısı tahliye sorunları gibi sorunlar yaşayan prolar var. Sorun işlemciyse hiç sorun yaşamadım. Şarja takıp telefonu ateş topuna çevirene kadar telefona işkence ederek oyun oynuyorum ama hiç bana mısın demiyor.
 
Kullanmasak bilmesek inanacağız. Nasıl kötü telefon acaba? 2023'te yılbaşında almıştım. Üç buçuk yıl oldu ve hiçbir sorun da yaşamadım. Bir ton para verip titanyum kasalarında çizilme, ısı tahliye sorunları gibi sorunlar yaşayan Pro'lar var. Sorun işlemciyse hiç sorun yaşamadım. Şarja takıp telefonu ateş topuna çevirene kadar telefona işkence ederek oyun oynuyorum ama hiç bana mısın demiyor.

Önceki 13 serisi ile farkı yok. Gidip daha fazla para vereceğim ve donanımda geliştirme olmayacak? Kalsın.
 
En azından 13 Pro alırdım bu ikisi arasından. Panel ve kamerada daha üstün. Çip aynı.
Bence ikisini de almayın sıfır 16e alın.
Sıfır telefon almaya şu an gücüm yetmiyor hocam bilgisayarı satıp üstüne para ekleyip 2.el 16e alabiliyorum muhtemelen böyle yaparım.