Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız, Mercedes kullanmak yerine tosbağaya binmek gibi... Web sitelerini düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi' zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Selamlar, bu vakte kadar hep Android telefonlar kullandım ve iOS'u deneyimlemek istiyorum. Kamera ve oyun performansı benim için çok önemli değil; önemli olan şey ne kadar süre boyunca kullanabileceğim. Sizce alınır mı?
Selam, bu vakte kadar hep Android telefonlar kullandım ve iOS'u deneyimlemek istiyorum. Kamera ve oyun performansı benim için çok önemli değil; önemli olan şey ne kadar süre boyunca kullanabileceğim. Sizce alınır mı?