Selam, bu vakte kadar hep Android telefonlar kullandım ve iOS'u deneyimlemek istiyorum. Kamera ve oyun performansı benim için çok önemli değil; önemli olan şey ne kadar süre boyunca kullanabileceğim. Sizce alınır mı?
Geniş açı önemsiz ise 16e kesinlikle daha iyi.Selamlar, bu vakte kadar hep Android telefonlar kullandım ve iOS'u deneyimlemek istiyorum. Kamera ve oyun performansı benim için çok önemli değil; önemli olan şey ne kadar süre boyunca kullanabileceğim. Sizce alınır mı?