Selamlar, bu vakte kadar hep Android telefonlar kullandım ve iOS'u deneyimlemek istiyorum. Kamera ve oyun performansı benim için çok önemli değil; önemli olan şey ne kadar süre boyunca kullanabileceğim. Sizce alınır mı?
Selam, bu vakte kadar hep Android telefonlar kullandım ve iOS'u deneyimlemek istiyorum. Kamera ve oyun performansı benim için çok önemli değil; önemli olan şey ne kadar süre boyunca kullanabileceğim. Sizce alınır mı?