Türkiye gibi internetin sürekli kısıtlanma tehlikesi altında olduğu bir ülkede sideloading kilitli bir cihaz kullanmayı tercih etmem ben.
Bunun dışında ikisi de mis gibi cihazlar, yok Samsung aldım 1 ay dayanabildim yok iPhone şöyle kötü diyenleri geç. İkisi de parayla alabileceğin en iyi cihazlardan. Teknosa'ya, MediaMarkt'a git ikisini elle, mıncıkla, fotoğraf falan çek, arkadaşında varsa kurcala sonra al geç.
Ayrıca kurmak istediğin ekosistem de doğrudan kararı etkiler. Apple cihazların varsa veya almayı düşünüyorsan, ilerde alırım diyorsan direkt iPhone çek. Ha yok benim Mac'le falan işim olmaz diyorsan Samsung genel uyumluluk olarak çok daha başarılı. iPhone, Apple dışındaki ürünlerde baş ağrıtır.