Türkiye gibi internetin sürekli kısıtlanma tehlikesi altında olduğu bir ülkede sideloading kilitli bir cihaz kullanmayı tercih etmem ben.

Bunun dışında ikisi de mis gibi cihazlar, yok Samsung aldım 1 ay dayanabildim yok iPhone şöyle kötü diyenleri geç. İkisi de parayla alabileceğin en iyi cihazlardan. Teknosa'ya, MediaMarkt'a git ikisini elle, mıncıkla, fotoğraf falan çek, arkadaşında varsa kurcala sonra al geç.

Ayrıca kurmak istediğin ekosistem de doğrudan kararı etkiler. Apple cihazların varsa veya almayı düşünüyorsan, ilerde alırım diyorsan direkt iPhone çek. Ha yok benim Mac'le falan işim olmaz diyorsan Samsung genel uyumluluk olarak çok daha başarılı. iPhone, Apple dışındaki ürünlerde baş ağrıtır.
 
@Sensei ben OS ve UI tarafından da bakılması gerektiğini düşünüyorum. One UI her ne kadar stabil de olsa IOS'taki optimizasyonu yakalayabileceğini sanmıyorum. Sebebi belli zaten, OS'a uyarlanan cihaz sayısı vesaire...

Bu durumda kesinlikle iPhone alınmalı. Yurt dışında insanların neye yöneldiği gün gibi ortada.
 
Alırsam hangisini alayım? Ben iPhone'a daha yakınım ama yine de sormak istedim. Lütfen fiyata göre değerlendirmeyin, özellik olarak hangisi daha iyi?

Ben tercihimi 17'den yana kullanırdım. Bende düz 17 almayı düşünüyorum. Şu anki Android'ler belki değişmiştir ama normalde 3 senelik iPhone aynı güçte kalırken 3 senelik Android çok yavaşlamaya başlıyor. Belki S26 Ultra güçlü bir telefon olduğu için böyle sıkıntılar yaşamazsın ama ileride satmak istersen şu anki duruma bakınca iPhone ileride satma açısından çok daha rahat gözüküyor.