Air modelinin hoparlörü de çok kötü, hem mono hem de ahizeden veriyor sesi. Arkadaş aldı, kurcalıyorum arada telefonu. Mağazada da incelemiştim, son dönemlerde gördüğüm en kötü ses performansına sahip iPhone modeli. Fiziksel SIM yok, tek kamerayı zaten diğer arkadaşlar açıklar. Bence 17 Pro alınmalı. Titanyum ve zarif olması dışında elle tutulur bir tarafı yok, benim şahsi görüşüme göre.