Asla orijinal pil performansı veremez. Bazılarının bildiğim kadarıyla cihazın orijinal pilinden daha fazla mAh değeri var, bu sebeple daha fazla performanslı geliyor olabilir ancak bu cihazın fabrika verileri dışına çıkılması demek. Hiç sağlıklı değil. Deji bataryalar orijinal Apple bataryaya göre biraz daha bütçe dostu olduğu için çok tercih ediliyor ama ben hiçbir cihazıma hiçbir dış üreticinin bataryasını takmam şahsen... Pil bu, risk alınmaz diye düşünüyorum.
Çünkü iPhone bir sanat eseridir. Korunup kollanmaya, üstünden zaman geçince de koleksiyon yapılmaya layıktır.