İş Bankası kart aidatını iade almak mümkün mü?

Weybipi

Çalışkan
Katılım
2 Ekim 2025
Mesajlar
22
Beğeniler
10
Merhaba.

İş Bankası Maximum kartım var, aktif olarak kullanmıyorum. Zaten hiç işe yarar kampanyasını da görmedim. Çok nadir kullandığım bir kart kendisi. Geçen gün yıllık kart aidat ücreti çekmiş, 1.169,90 TL olması lazım. Arayıp "İade eder misiniz?" dedim, aylık 20.000 ₺ x 6 ay sözü verirsem anca öyle dediler; diğer türlü vermeyiz dediler. Kartı iptal edeceğimi de söyledim, yine de bir şey değişmedi. Bu ücreti geri almak mümkün mü, yoksa yolu yok mu?
 
Hayır, iade etmezler. Ben aradığımda 800 TL için 125 bin TL harcama yapmamı söylediler.
 

Diğer bankalar kart aidatı alır. Ama Enpara kart aidatını hesabına her sene yatırır. Enpara'nın bir kez daha adam olduğunun kanıtı.
 
Hayır, iade etmezler. Ben aradığımda 800 TL için 125 bin TL harcama yapmamı söylediler.

Evet aynı şeyi herkese yapıyorlar sanırım o zaman sizde alamadınız o halde geriye.
Tüketici Hakem Heyeti ile de geri alınmıyor mu o yolu söyleyen birçok kişi var aslında hiç denemedim.

Diğer bankalar kart aidatı alır. Ama Enpara kart aidatını hesabına her sene yatırır. Enpara'nın bir kez daha adam olduğunun kanıtı.

Evet severdim Enpara'yı kullanıyordum önceden kartım kaybolmuştu kayboldu dedim iptal ettiler gerisini göndermediler sonra tamamen iptal etmişlerdi bende hiç tekrar başvurmadım öyle kaldı gitti.
 

Vallahi Yapı Kredi benden almıştı, hemen müşteri hizmetlerini arayıp kartımı kapattırdım hemen sordu kart aidatı yüzünden ise onu iade edebiliriz diye bende evet o yüzden dedim ve kapattırdım
 
Vallahi Yapı Kredi benden almıştı, hemen müşteri hizmetlerini arayıp kartımı kapattırdım hemen sordu kart aidatı yüzünden ise onu iade edebiliriz diye bende evet o yüzden dedim ve kapattırdım

İş bankasıda bana iade ederiz dedi ama 6 ayda toplam 120.000 ₺ harcama yaparsammış
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…