Merhaba.
İş Bankası Maximum kartım var, aktif olarak kullanmıyorum. Zaten hiç işe yarar kampanyasını da görmedim. Çok nadir kullandığım bir kart kendisi. Geçen gün yıllık kart aidat ücreti çekmiş, 1.169, 90 TL olması lazım. Arayıp "İade eder misiniz?" dedim, aylık 20.000 ₺ X 6 ay sözü verirsem anca öyle dediler; diğer türlü vermeyiz dediler. Kartı iptal edeceğimi de söyledim, yine de bir şey değişmedi. Bu ücreti geri almak mümkün mü, yoksa yolu yok mu?