Kartı iptal ederseniz kullanmadığınız ayların iadesini talep edin. Bir kısmını bu şekilde alırsınız.
Bahsettiğiniz şeyi kesinlikle söylecegim müşteri temsilcisine umarım vardır bu bilgi için çok teşekkür ederim bir de ben kartı kapatmadan önce limitimi kaybetmemek adına aidatsız kartına ona başvuracaktım aynı limiti tanımlıyor çünkü diye bu yine de geçerli olur değil mi?