1 ay sonra maaş alacağım ve arkadaşımın abisi yaklaşık 3 aylığına Amerika'ya gitti. Ayn Thor için planlanan dağıtım ise ağustosta olduğundan pre-order yapmayı planlıyorum ve konsol 320 dolar tutuyor. Ödemeyi İş Bankası kartımla yaparsam ekstra bir ödeme çıkar mı?
Eğer kart ekstresi TL ise dolarla aldığınızda dövizi TL'ye çevirirken banka komisyon keser ama ekstre dolar üzerine ise bir şey olmaz diye biliyorum. Eğer TL ile alıyorsanız İş Bankası'nın aktif olduğu saatlerde alırsanız daha az komisyon keser.