GTR

Uzman
Katılım
9 Ağustos 2024
Mesajlar
900
Çözümler
3
Beğeniler
256
Yer
Manisa
Merhaba. 2 ay önce aldığım monitörümde sol üstte çok fazla ışık sızması var. Başından beri farkındaydım ama artık iyice rahatsız olmaya başladım. Koyu renklerde çok fazla belli oluyor. Servise göndersem servis kabul eder mi? Resim çekemedim çünkü resimde renkler çok garip çıkıyor monitörün çok fazla anlaşılmıyor.
Monitör: ASUS VG27AQL3A
Fast IPS panel.
 
@GTR, o zaman garantiye gönder. Işık sızması üretim hatası olduğu için hak iddia edebilirsin.
Hocam internette ışık sızmasının ret yiyeceği yazıyor.

Hocam aşağıya bıraktığım Şikayetvar konusundaki ile aynı. Model aynı ve ışık sızması da aynı yerde. Olumsuz sonuç almış.
 
Son düzenleme: