Lotus
Yetkin
Dostlarım elimde eskilerin amirali X58 anakart var. Bu anakartı aile içi NAS sunucusu olarak kullanıyoruz. Anakartın 6 slotundan 4'ü çalışmıyor artık. Bunu yaptırıp kullanmak istiyoruz. Üzerinde sağlam bir işlemci var çünkü. İşini hakkı ile yapan (kazıklamayan ve düzgün yapan) birileri var mı acaba?