Tamamdır hocam sağ olun. Alternatif döküm ürün bulamadım maalesef.Marka kotulemek gibi olmasin ama asla Karaca adi yazan bir urunu bir daha almam. Bardaklarini aldik 1 ay sonra soyulmaya basladi, kahve makinesini aldik makinenin kronik kapagi kapanmiyormus falan filan. Tencere takimi aldik, hepsi cizik cikti. 2 kez degisim yaptik en son gittik Amazon'dan falan aldik cunku cok begenmistik. Hepsinden pismaniz, malzeme kalitesi rezalet. Sadece tencereleri guzel. Elektronik de asla ama asla almam.