Marka kotulemek gibi olmasin ama asla Karaca adi yazan bir urunu bir daha almam. Bardaklarini aldik 1 ay sonra soyulmaya basladi, kahve makinesini aldik makinenin kronik kapagi kapanmiyormus falan filan. Tencere takimi aldik, hepsi cizik cikti. 2 kez degisim yaptik en son gittik Amazon'dan falan aldik cunku cok begenmistik. Hepsinden pismaniz, malzeme kalitesi rezalet. Sadece tencereleri guzel. Elektronik de asla ama asla almam.
Marka kotulemek gibi olmasin ama asla Karaca adi yazan bir urunu bir daha almam. Bardaklarini aldik 1 ay sonra soyulmaya basladi, kahve makinesini aldik makinenin kronik kapagi kapanmiyormus falan filan. Tencere takimi aldik, hepsi cizik cikti. 2 kez degisim yaptik en son gittik Amazon'dan falan aldik cunku cok begenmistik. Hepsinden pismaniz, malzeme kalitesi rezalet. Sadece tencereleri guzel. Elektronik de asla ama asla almam.