İyi sosyaller.
2 tane kedi sahibiyim, şu an normalde 3 taneydi ama 9 yıl ardından terk etti. Her neyse, asıl konuya gelelim; 1 tane dişi bir kedi sahiplenmiştim, 3 yıl önce bir gözü yoktu ve ufaktı. Ameliyat edilmişti kulağının arkasında hala iz var. Anladığım kadarıyla şu an kısırlaştırılmış bir halde o ameliyatı yaparlerken bence kısırlaştırmışlardır diye tahmin ediyorum. Nasıl emin olabilirim, bilmiyorum.
Bir de erkek bir kedim var, bu yetişkin bir kedi, 2-3 yaşında vardır herhalde, bu kısır değil anlayabiliyorum.
Kısırlaştırmanın avantajları/dezavantajları neler, bilmiyorum; detaylandıracak birisi çıkar mı?