Her konuda gelişmek gibi bir şey yok, onu geçelim başlangıç olarak.
Sevdiğin, elinin yatkın olduğu alanlarda gelişmelisin, diğerlerini sadece belirli bir düzeyde tutmak makul olur. Biz senin neyi sevip sevmediğini bilemeden, nasıl şu konuda geliş diyebiliriz ki? Git mesela kum tanelerini sayıp mikroskop altında şekillerine bak desem hoşuna gidip gitmeyeceğini nereden bileyim?
Nelerden hoşlandığını söylersen yardımcı olabiliriz.