Teşekkür ederim. CameraRAW eklentisini iş için kullanıyorum sürekli, aşinayım. LR'yi kurcalayacağım. En azından telefondan bir şeyler yapabilirim. Manuel Camera'nın ücreti pahalı değilse satın alabilirim. Ancak öncesinde deneyeceğim programı.

Önce ücretsiz halini dene RAW varsa kullan onu direkt.
 
Önce ücretsiz halini dene RAW varsa kullan onu direkt.
Aramada neden çıkmıyor diyordum. Sonra direkt Google'dan arattım. Sonuç bu 🥲:

Screenshot_20260622_120437_Google Play Store.webp
 
Premium mu abonelik? Yukarıda DNG vs. diye çıkması lazim, telefon desteğiyle mi ilgili acep?
Hayır, aboneliğim yok. Google hesabımla giriş yaptım direkt. LR içinden kamerayı açtığımda sizdeki gibi yukarıda dosya seçebileceğim bir alan çıkmıyor. Muhtemelen dediğiniz gibi telefon desteğiyle ilgili. Çünkü araştırdığım kadarıyla telefonumda RAW çekim desteği yokmuş.
 
Hayır, aboneliğim yok. Google hesabımla giriş yaptım direkt. LR içinden kamerayı açtığımda sizdeki gibi yukarıda dosya seçebileceğim bir alan çıkmıyor. Muhtemelen dediğiniz gibi telefon desteğiyle ilgili. Çünkü araştırdığım kadarıyla telefonumda RAW çekim desteği yokmuş.

O zaman ilk uygulamanın pro halini denemeniz gerekiyor gibi, bir bakın.