Teşekkür ederim. CameraRAW eklentisini iş için kullanıyorum sürekli, aşinayım. LR'yi kurcalayacağım. En azından telefondan bir şeyler yapabilirim. Manuel Camera'nın ücreti pahalı değilse satın alabilirim. Ancak öncesinde deneyeceğim programı.
Önce ücretsiz halini dene RAW varsa kullan onu direkt.