00x82

Çalışkan
Katılım
6 Nisan 2026
Mesajlar
10
Beğeniler
1
Az önce yulafı toz haline getirdim. Yulaf lapası yapmak için içine ne koyabilirim (şekerli şeyler kullanmıyorum)? İçine kakao, tatlandırıcı veya protein tozu atsam, elimde protein puding de var. Hangisini katsam faydası olur? Veya bunlardan farklı olarak ne atabilirim? Kakao da sanırım faydalı bir şey, onu da kullansam ekstrası olur mu?
 
Yulafı toz halinde yemesi bana zor geliyor. 20 kilo verirken en çok tercih ettiğim yulaf tarifi buydu:

100 gramdan fazla olmayacak şekilde yulaf, 2 adet orta büyüklükte yeşil ekşi elma, tarçın, 5-6 tane kuru üzüm, 2-3 ceviz ve 1 su bardağından fazla olmayacak şekilde soğuk süt.

Arada kaçamak yapmak istediğim zaman üstüne minik bitter damla çikolatalardan da döküyorum, öyle de çok lezzetli oluyor. Fakat abartmamak lazım ki sürdürülebilir olsun.
 
Ben toz yulafı 1 2 tane yumurta ve birazcık kakao ile karıştırıp tavada krep şeklinde pişiriyodum. Pişirdikten sonra üstüne yarım muz doğrayıp tüketiyordum gayet güzel oluyordu yulafın tadıda o yapısıda hiç rahatsız etmiyordu. Protein tozu olduğu zamanda krepi kakao koymadan yapıyordum protein tozun tavada pişirip sos yapıp krepin üstüne sürüyordum
 
Yulafı toz halinde yemesi bana zor geliyor. 20 kilo verirken en çok tercih ettiğim yulaf tarifi buydu:

100 gramdan fazla olmayacak şekilde yulaf, 2 adet orta büyüklükte yeşil ekşi elma, tarçın, 5-6 tane kuru üzüm, 2-3 ceviz ve 1 su bardağından fazla olmayacak şekilde soğuk süt.

Arada kaçamak yapmak istediğim zaman üstüne minik bitter damla çikolatalardan da döküyorum, öyle de çok lezzetli oluyor. Fakat abartmamak lazım ki sürdürülebilir olsun.

Ben toz yulafı 1 2 tane yumurta ve birazcık kakao ile karıştırıp tavada krep şeklinde pişiriyordum. Pişirdikten sonra üstüne yarım muz doğrayıp tüketiyordum gayet güzel oluyordu yulafın tadıda o yapısıda hiç rahatsız etmiyordu. Protein tozu olduğu zamanda krepi kakao koymadan yapıyordum protein tozun tavada pişirip sos yapıp krepin üstüne sürüyordum.

Ben omlet şeklinde yapıyordum lor peynirle maydonoz öyle yiyordum.

Deneyeceğim teşekkürler.