Kingston Fury Beast ayarları nasıl?

@Ayhan Dönmez ayarları eskiye çektim ama PC açılmıyor hocam. BIOS ekranından sonra şu EFI hatası veriyordu, şimdi düzeldi, açıldı PC. ZenTimings ekranı atıyorum. Daha sonra voltajların BIOS ekranını atacağım, son olarak.





 

Bu halde kalsın, elleme derim. En azından 36-36 yapmış şu anda. Senin VDD voltajda sıkıntı var, ona tam ayıkamadım. Teste alman lazım, Gear kapatma henüz. @ShadowLegion

Bir 10-15 dakika teste al, eğer sorun yoksa VDDP'yi de 1.1 çekersin. 1.15 genelde gerekmez.

 
Bu halde kalsın, elleme derim. En azından 36-36 yapmış şu anda. Senin VDD voltajda sıkıntı var, ona tam ayıkamadım. Teste alman lazım, Gear kapatma henüz. @ShadowLegion
Valla hocam, stabil değil gibi şu anda. Mavi ekran veriyor, Efi hatası bazen. VDDP Auto ve VDDG de Auto'da VDDQ'yu 1.40V'a çektim ama...




 
Valla hocam stabil değil gibi şuanda. Mavi ekran veriyor Efi hatası bazen. VDDP Auto ve VDDG de Auto da VDDQ'yı 1.40V a çektim ama..


Eki Görüntüle 261333

Nitro 2-3-1 alıp bak o zaman ilk. VDDP 1.1, VDDG 1.05, VSOC 1.2 kalsın.

FCLK 2167 MHz yerine 2067 MHz çekip ilk bak bir de. @ShadowLegion

Senin VDD gerçeği yansıtıyor mu, emin değilim. Bu tarz bir duruma çok denk gelmedim. 1.5 veriyorsun, A2 1.44, B2 1.4 raporluyor.
 
Valla hocam, stabil değil gibi şu anda. Mavi ekran veriyor, Efi hatası bazen. VDDP Auto ve VDDG de Auto'da VDDQ'yu 1.40V'a çektim ama...


Eki Görüntüle 261333

Eki Görüntüle 261334

Stabil değil, bu durumlar olağan. İlk 2-3-1 Nitro, 1.25 VSOC, FCLK 2067 bakalım. Tekte yapılmaz. VDD problemi var sende bir de, ona tam ayıkamadım.

VDDQ 1.45 mi yoksa 1.40 mı olsun hocam?

DDR_VDD 1.5, VDDQ 1.4, VDDIO 1.4, VDDP 1.1, VDDG 1.05, Nitro RX-2, TX-3, Control Line-1, VSOC 1.25.

Valla hocam, stabil değil gibi şu anda. Mavi ekran veriyor, Efi hatası bazen. VDDP Auto ve VDDG de Auto'da VDDQ'yu 1.40V'a çektim ama...


Eki Görüntüle 261333

Eki Görüntüle 261334



 
FCLK düşürmek dışında hepsini yaptım. FCLK'de düşüreyim mi hocam? En son verdiğiniz voltaj ve Nitro ayarlarını yaptım. Derken yine mavi ekran verdi. FCLK düşüreyim bir de. Sonucu bildireyim hocam.
 
FCLK düşürmek dışında hepsini yaptım. FCLK'de düşüreyim mi hocam? En son verdiğiniz voltaj ve Nitro ayarlarını yaptım. Derken yine mavi ekran verdi. FCLK düşüreyim bir de. Sonucu bildireyim hocam.

TRCD, TRP yapılamıyor olabilir. 38 çek ikisini. M-Die çok uğraştırır. DDR_VDD neden 1.5 verilmesine rağmen sende 1.4 olduğuna hakim değilim. Gigabyte deneyimim çok yok, birçok kişiye ayarladım daha doğrusu ama sendeki gibi hiç denk gelmedi. Kendim bizzat bu kartı temin edip kullanmışlığım yok. ASUS ve MSI bizzat deneyim ettim. PMIC Locked olduğunu sanmıyorum modülün. @ShadowLegion

@ShadowLegion FCLK 2067 MHz çek, TRCD ve TRP 38 eşitle ikisini.
 
@Ayhan Dönmez açıldı ve yine kapandı hocam. Dediklerinizin hepsini yaptığım halde PC çökmüş.
 
@Ayhan Dönmez açıldı ve yine kapandı hocam. Dediklerinizin hepsini yaptığım halde PC çökmüş.

TRCD ve TRP 38 aldın mı?

@ShadowLegion Sonra ben kartlara sallayınca ben suçlu oluyorum. Şu tablonun tek sorumlusu anakart bana göre, ne bellek kontrolcü ne RAM yani.

6000 MHz üstüne çıktığın vakit problemler başlıyor diyeyim. TRCD ve TRP 38 eşledin mi en son?
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…