ShadowLegion
Üstün
- Katılım
- 3 Mart 2024
- Mesajlar
- 2.718
- Makaleler
- 1
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 2.071
@Ayhan Dönmez hocam 4K + 5080 ile oyun oynuyorum. Mevcut ayarlarım nasıl? En son Nitro ayarlarını da tavsiyeniz üzerine yapmıştım.
Ayrıca aldığım RAM buydu zamanında, sanırım SK Hynix M die, emin değilim ama tam olarak.
Ayrıca aldığım RAM buydu zamanında, sanırım SK Hynix M die, emin değilim ama tam olarak.