Kingston Fury Beast ayarları nasıl?

Deniyorum, ne olacak hocam

6000'e çekeyim bari hocam. En başta açıldı, sonradan ne oldu anlamadım.

 
Deniyorum, ne olacak hocam

6000'e çekeyim bari hocam. En başta açıldı, sonradan ne oldu anlamadım.

Eki Görüntüle 261351

Bu şekilde sorun var mı?



Mixed değil hocam, GDM enabled. Şimdi Auto'ya aldım, bakalım. Windows çökmüş olabilir, belki de anlamadım.

Gear ile Mixed ayrı şeyler. Algoritma Mixed geliyor artık, ona ellemedik sadece M-Die diye. Gear Enabled bırak zaten, M-Die'da Disabled zor. Dead ile iyi ayarlamışsınız vaktiyle.

@ShadowLegion 6000 üzerine o da girişmek istemedi demek ki. 6000 üzeri sorun çıkıyor dediğim gibi. Şu DDR_VDD'ye çok kıllandım mesela, böyle bir absürtlük görmedim öncesinde.
 
Deniyorum döneceğim hocam.

En son 6000 CL28 çalışıyordu ama 6000 üzerini denememiştim hocam.
 
Deniyorum döneceğim hocam.

En son 6000 CL28 çalışıyordu ama 6000 üzerini denememiştim hocam.

Öncesinde birkaç defa denemiş olsanız fikir sahibi olurduk. Şu DDR_VDD sensörüne net yorum yapabilirdi mesela. Bu tarz saçmalıkları gördün mü insanın uğraşası kaçıyor açıkçası. Sonra adam video çekip bu kartları ayarlamasını bilmiyorsun diyor. Gel sen ayarla demek lazım.
 
Hocam açıldı, son durum şöyle:





@Ayhan Dönmez siz yardımcı oldunuz hocam zaten. CL28 değil, 30 olsun, çok da fark etmez. Stabil olsun, yeter ki.
 

Bize bir yol haritası, başlangıç noktası lazım. Bunu bir teste al anlattığım şekilde. @ShadowLegion 5-10 dakikalık periyotlar halinde ilerleyeceksin. Hata verdiği an kendini belli edecek.

Bak mesela orada 1.41 ve 1.44 yazıyor ya, şu anda o karta içimden neler geçiriyorum. Ah bir bilsen.

 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…