Bu mesajınızın bildirim gelmedi. Konuyu sonradan kontrol edince fark ettim. Bosch'un buna izin verme nedeni nem alırken kompresörün soğutma modundaymış gibi davranmasından kaynaklı. Bunu sıcaklık kontrolüyle değerlendirmişler. Çoğu klima nem alma modunda sıcaklık ayarına izin vermiyor. Aslında bir engel yok. Yazılımla alakalı.
Ortamda nem yokken bunalma yaşamazsınız. Klimayı kapatıp 5dk uzanınca tekrardan bunalma hissi gelir. Soğutma modunda kapı kapalıysa 30dk falan bunalmadan rahat rahat takılırsınız. Ne varsa eskilerde var
Asla dediğiniz sıcaklıkta çalışmazlar. Hep daha soguk olur.