Kurulum yok, indirme yok: Half-Life 2 tarayıcıya geldi!

Vanilla

Yetkin
Katılım
14 Şubat 2024
Mesajlar
169
Çözümler
1
Beğeniler
162
Yer
Dünya
Bugün oldukça ilginç bir projeye denk geldim. Bir geliştirici, orijinal Half-Life 2'yi doğrudan web tarayıcısında çalıştırmayı başarmış.


Herhangi bir kurulum veya indirme yapmadan oyunu doğrudan tarayıcı üzerinden başlatabiliyorsunuz. Proje henüz yeni olduğu için çeşitli görsel hatalar, eksik efektler ve zaman zaman çökmeler yaşanabiliyor; ancak oyunun büyük bölümü oynanabilir durumda görünüyor.


Özellikle iş, okul veya düşük depolama alanına sahip sistemlerde hızlıca Half-Life 2 deneyimi yaşamak isteyenler için oldukça etkileyici bir çalışma olmuş.


Oynamak isteyenler:


Half-Life 2 Browser Port


Deneyenler performans ve uyumluluk konusunda deneyimlerini paylaşırsa güzel olur.
 
We need open source code. Rise and shine Github "Free"man!

Umarım sonu R* gibi olmaz. Tarayıcıda Vice City çıktığı gibi telif attılar. Hiç topluluk dostu değillerdi.

Valve'dan ümidim var.
 
Gerçekten çalışıyor. Oynamadım ama bire bir aynısı. Ayarları kökleyip 165 FPS bile çalışıyor.
 
Mobilde denedim. G-Man konuşurken ağzı oynasa ve gözbebeği olsa daha guzel olurdu.

Yine de map boot etmeyi başardı. Geliştirilir ve kalan eksiklikleri tamamlanır bunun.

Tek soru, acaba Valve kapatacak mı?
 
Mobilde denedim. G-Man konuşurken ağzı oynasa ve gözbebeği olsa daha guzel olurdu.

Yine de map boot etmeyi başardı. Geliştirilir ve kalan eksiklikleri tamamlanır bunun.

Tek soru, acaba Valve kapatacak mı?
Haber yapmasaydım belki kapanmazdı. Şimdi çok göze batacak kesin kapanır.
 
Tarayıcıda ne kadar alan harcıyor ona da bakmak gerek.

Bu oyun eski zaten. 4 GB USB bellek bulup ona kursanız bile çalışır.
Evet, tarayıcıda çalışıyor lakin tarayıcı üzerinde ne kadar alan kaplıyor ve genel olarak RAM tüketimi nasıl oluyor, ona da bakmak lazım. Ama yine de güzel proje, ben beğendim.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…