Kurulum yok, indirme yok: Half-Life 2 tarayıcıya geldi!

Tarayıcıda ne kadar alan harcıyor ona da bakmak gerek.

Bu oyun eski zaten. 4 GB USB bellek bulup ona kursanız bile çalışır.
Muhtemelen oynadıkça genişleyen bir sıkıştırma uygulanmış, bir bölüm bitmeden diğer sıkıştırılmış bölüm yüklenmiyor. Eskiden GTA San Andreas Full 100mb-200mb RIP packler olurdu onlar geldi aklıma.
 
Tarayıcıda ne kadar alan harcıyor ona da bakmak gerek.

Bu oyun eski zaten. 4 GB USB bellek bulup ona kursanız bile çalışır.
+1. Bir yerlerden HL2'nin DVD halini bulun o daha da güzel çalışıyor eski PC'lerde. Hem de çok güzel bir bug var onda. Tahta paletlerle uçabiliyorsunuz resmen.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…