- Katılım
- 28 Nisan 2026
- Mesajlar
- 397
- Beğeniler
- 49
Bu fırsat değil ki? Sırf tasarımı için (bence güzel durmuyor) dimensity 6300'lü cihaza 12.999₺ vermek hiç mantıklı değil.
Bundan da ziyade Lenovo'nun tabletleri ile ilgili hiç hoş olmayan dönütler mevcut, durduk yere kapanma gibi...
Sistemdeki animasyonlarının neredeyse hepsinde bug var ve ben bu bug'ı 4 yıl sonra farkettim. Öyle göz önünde ama bir o kadar da belli olmuyor hiç.Bundan da ziyade Lenovo'nun tabletleri ile ilgili hiç hoş olmayan dönütler mevcut, durduk yere kapanma gibi...