Sorum başlıkta belirttiğim gibi. Lenovo Legion 25-10 320Hz FHD monitörüm var, 180Hz'den sonra 200-240-300-320 Hz seçeneklerini deniyorum ama gözle görülür hiçbir fark olmuyor, 120 Hz düşünce anca yavaşlığı hissedebiliyorum. İlk aldığımda zaten beklentimi pek karşılamamıştı, çok fark olmuyor demek ki diye düşünüp devam ettim. Geçenlerde arkadaşıma gittim, 15 dakika Rocket League oynadım (bilen bilir, hareketli, yüksek tempolu bir oyun denebilir), arkadaşımın monitörü 144 Hz olmasına rağmen daha akıcı geldi. Klasik "Psikolojiktir." "Sana öyle gelmiştir." tarzı yorumlara yanaşasım gelmiyor çünkü +1500 saatimi verdiğim, yüksek elo oynadığım oyunda farkı hissedebilirim diye düşünüyorum.
Bu monitörü kullanıp deneyimlerini aktarmak isteyenler olursa çok sevinirim.
Bu monitörü kullanıp deneyimlerini aktarmak isteyenler olursa çok sevinirim.