Katılım
21 Aralık 2023
Mesajlar
1.038
Çözümler
2
Beğeniler
1.129
Yer
EGE
Yeni almış olduğum Lian Li Lancool 207 Digital modelinin incelemesini yapmak istedim.

Kasa:
lian li 5.webp


Kasanın hava akışı kesinlikle çok iyi. Ön tarafta 2 adet 140 mm fan mevcut, ekran kartının altında ise 2 adet 120 mm ARGB olmayan fanlar geliyor. Toplamda 4 adet fan ile birlikte geliyor, egzoz fanı yok yani.

Kasanın iç hacmine gelirsek oldukça geniş.

lian li 3.webp


İç hacmi avantajı kule tipi soğutucu ve ekran kartlarına yansıyor.

(180 mm CPU soğutucu desteği var. Ekran kartı için ise 375 mm) kasa normal ATX kasalardan daha küçük.

ATX anakartlara kadar desteği var, E-ATX yok zaten bu boyutta kasa için fazla olurdu.

Kasanın bir diğer değişik tarafı, power supply kasanın ön alt kısmına montajlanıyor.

PSU desteği ise 160 mm'ye kadar, büyük PSU'lar bu kasaya olmayacaktır.

lian li 4.webp


Kasanın beni cezbeden kısmına gelelim; 6 inç 720x1600 çözünürlüğünde 500 nit parlaklığa sahip 60 Hz bir LCD ekran bulunuyor. Bu kısıma ister video ister bilgisayarın datalarını koyabilirsiniz, CPU, GPU sıcaklığı vs.

lian li 2.webp



L Connect 3 uygulaması ile istediğiniz GIF, video vs. eklenebiliyor.

lian li 1.webp


Kasanın şimdiye kadar bu kadar özelliğini test edebildim (bugün montajladım), ilerleyen süreçte performans ve hava akışı için 1-2 test ekleyebilirim.

Genel olarak avantaj ve dezavantajlarını aşağıya yazıyorum, o kısımdan alıp almamak size kalmış ama Lian Li işte, kötü ürünü yok gibi bir şey.

- Avantajları

  • Kompakt boyutta geniş CPU, GPU ve 360 mm sıvı soğutucu desteği
  • Hava akışı genel anlamda çok ferah, ön taraf tamamıyla mesh olduğu için havayı üst veya arka taraftan kolayca atabiliyor.
  • Dahili olarak 2 adet 140 mm, 2 adet 120 mm yüksek CFM Lian Li performans fanları ile gelmesi.
  • Dijital ayrıca bir ekranı olması (dip not: 2. ekran olarak bile kullanılabiliyor, inceleme içinde yazmamıştım).

- Dezavantajları

  • Fanların ARGB olmaması (benim için çok fark etmez, genelde kapalı kullanıyordum önceki kasamda da)
  • PSU konumunun ve desteğinin az olması, 160 mm standart PSU boyu olsa da bazı PS'lar bu kasada sıkıntı çıkarabilir. Kablolama kısmında biraz zorlandım, CPU kablosu tam olarak yetişmedi.
  • Fanlar çok güçlü olsa da biraz sesli çalışıyor, özellikle 140 mm olan ön fanlara özel RPM ayarı yapılması gerekebilir.
  • Kasanın cidden boyutuna göre ağır olması, bayağı ağır beklediğimden. Sistemi de içine kurunca ayrı bir ağırlık oldu, uzak mesafelere taşımanızı pek tavsiye etmem.

Ve geldik fiyat konusuna; gaming gecesinden 3.999 TL fiyata aldım, geçen cuma indiriminde. Bu fiyata çok iyi bir kasa bana kalırsa.
Şu an güncel 5.249 TL olarak görüyorum. Bu fiyattan alınır mı? Konusuna girmeyeceğim, herkesin zevkleri farklı.

@Mr. Falcon sizin de aynı kasayı aldığınızı biliyorum hocam, kargo geldiğinde 1-2 görsel iletirsiniz bu konunun altına.
 
@RapidLemming955 hocam muhteşem, harika. Adamlar içine ararsan eklemiş tek eksi yanı SATA SSD yeri 2 adet az. Onun harici ekranı süper, bu ekranı harici satsalar minimum 3.000 TL eder herhalde. Soğutması muhteşem hava akışı testleri yabancı kanallarda var. Ekran kartı desteği, kablo montajı kolaylığı. Kutu içerisine klips eklemişlerde hiç gerek yok içinde cırt cırtları yetiyor da artıyor, yine de kısmamışlar her şeyi bol bol koymuşlar. Montajı epey basit her yerden kabloyu rahatça geçirebiliyorsun. Küçük kompakt bir kasa olmasına rağmen her şey oldukça rahat sığıyor. Puanım 10/10. Açıkta kalan 1 adet SATA SSD'yi sıkıştırdım. MSI 320R'dan sonra çağ atladım.

Görüşlerimi buradan iletmek istedim alacak olanlar da merak ederse diye. Biraz karanlık çöktüğünde görselleri ekleyeceğim.
 
@RapidLemming955 hocam muhteşem, harika. Adamlar içine ararsan eklemiş tek eksi yanı SATA SSD yeri 2 adet az. Onun harici ekranı süper, bu ekranı harici satsalar minimum 3.000 TL eder herhalde. Soğutması muhteşem hava akışı testleri yabancı kanallarda var. Ekran kartı desteği, kablo montajı kolaylığı. Kutu içerisine klips eklemişlerde hiç gerek yok içinde cırt cırtları yetiyor da artıyor, yine de kısmamışlar her şeyi bol bol koymuşlar. Montajı epey basit her yerden kabloyu rahatça geçirebiliyorsun. Küçük kompakt bir kasa olmasına rağmen her şey oldukça rahat sığıyor. Puanım 10/10. Açıkta kalan 1 adet SATA SSD'yi sıkıştırdım. MSI 320R'dan sonra çağ atladım.

Görüşlerimi buradan iletmek istedim alacak olanlar da merak ederse diye. Biraz karanlık çöktüğünde görselleri ekleyeceğim.
Şu an V100R'dan vazgeçtim galiba. Fakat biraz indirime girmesi lazım. 5250 zor biraz.
 
Şu an V100R'dan vazgeçtim galiba. Fakat biraz indirime girmesi lazım. 5250 zor biraz.
Umarım cuma tekrar indirime girer. Orada da 15-20 arası stoktan 6 adete kadar düştü. İlgi gördüğü için stok var ise tekrar indirim yaparlar diye umuyorum, zaten sizden kaçmaz hocam.

Eki Görüntüle 248645

CS oynuyorum şu an bu ekrandan çok iyi olay ya.
Bence gayet işlevsel bir ekran, işlevselliği bir kenara baya şıklık katıyor. Sizde işlevselliğin dibini sıyırıyorsunuz zaten şu an hocam. :sırıt:
 
Umarım cuma tekrar indirime girer. Orada da 15-20 arası stoktan 6 adete kadar düştü. İlgi gördüğü için stok var ise tekrar indirim yaparlar diye umuyorum, zaten sizden kaçmaz hocam.

Bence gayet işlevsel bir ekran, işlevselliği bir kenara bayağı şıklık katıyor. Sizde işlevselliğin dibini sıyırıyorsunuz zaten şu an hocam. :sırıt:

Bu ekrana özel ufak Spotify tarzı player kodlamak lazım çok keyifli olur hele bir de dokunmatik olsaydı :cool:
 
Bu ekrana özel ufak Spotify tarzı player kodlamak lazım çok keyifli olur hele bir de dokunmatik olsaydı :cool:
Ben FC 26 falan oynarken yaslanıp yayın izliyorum. Tableti veya telefonu yaslamakla cebelleşiyordum. Şimdi o sekmeyi buraya yansıtabilirsem çok daha keyifli olur. Denenebilir.
 
Son düzenleme: