Babam haftaya Türk Telekom'a soracak hocam, o zaman netleşir her şey.

@Thanos, bize resim atabilir misiniz? Kabloların ve modem/router resimleri. Daha iyi anlarız. Arkadaşlar da bakar.

Şu an evde değilim hocam, haftaya geleceğim. Haftaya geldiğimde paylaşayım.

@Yener K, @Hououin Kyouma, Bu anlaşmayı babam diğer evimiz için yapmış, yani fiberli evimizdeki tahahhüt hala bitmemiş. Babam maalesef kafasına göre iş yaptığı için biraz uğraştırdı ama TürkTelekom'u arayıp bilgi aldım. Herkesin ilgi ve alakası için teşşekkürler.

Dipnot: Diğer arkadaşların da dediği gibi Hiper VDSL demekmiş.
 
Son düzenleyen: Moderatör: