Linux masaüstünüzü paylaşın!

5 saatlik CachyOS deneyimimde 1 tane bile uygulamayı açmayı beceremeyince geri Windows'a döndüm. Bu sırada aldığım tek ekran görüntüsü bu olmuş:



Yanlış anlaşmasın, sorun CachyOS'da değildi benim beceriksizliğimdendi.
 
@Mamistv1, belki Arch tabanli distrolar su anlik size gore degildir. Ilk deneyiminiz ise Arch tabanlilar zorlayabilir bazi kisileri.

Evet kesinlikle bana göre değildi. Ben sıradan ev kullanıcısıyım. Bu tarz şeylere uğraşmayı sevmiyorum. Açıkçası CachyOS'u ilk yüklediğimde KDE Plasma ortamı aşırı hoşuma gitmişti. Kesinlikle Windows 11'den daha modern duruyordu. İlk görüşümde aşık oldum ama ne yazık ki benim gibi basit bir kullanıcı için özellikle Arch tabanlı bir işletim sistemi kullanması mantıklı değilmiş.

Dedipim gibi, çok güzel bir işletim sistemiydi ama benim yeterince bu konularda bilgi sahibi olmamamdan ötürü heba oldu.
 
Bende de tam tersi oldu gibi, Windows kafayı yedirtti, geçtim en sonunda Linux'a. Biraz zorladı ama şu an her şey yerli yerinde gözüküyor. Taş gibi çalışıyor sistem.

Wallpaper Engine eklentisi ile duvar kağıtlarımı kullanıyorum. Bİr kaçını atayım.
İlk olarak ben başlıyorum. CachyOS kullanıyorum aktif olarak ama açık ara farkla en sevdiğim Gentoo oldu.

Eki Görüntüle 259255

 
Son düzenleme:
Windows için yazılmış sürücüleri Linux'a kuramazsın.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…