- Katılım
- 13 Aralık 2024
- Mesajlar
- 632
- Çözümler
- 2
- Beğeniler
- 801
İlk olarak ben başlıyorum. CachyOS kullanıyorum aktif olarak ama açık ara farkla en sevdiğim Gentoo oldu.
@Mamistv1, belki Arch tabanli distrolar su anlik size gore degildir. Ilk deneyiminiz ise Arch tabanlilar zorlayabilir bazi kisileri.
Bende de tam tersi oldu gibi, Windows kafayı yedirtti, geçtim en sonunda Linux'a. Biraz zorladı ama şu an her şey yerli yerinde gözüküyor. Taş gibi çalışıyor sistem.5 saatlik CachyOS deneyimimde 1 tane bile uygulamayı açmayı beceremeyince geri Windows'a döndüm. Bu sırada aldığım tek ekran görüntüsü bu olmuş:
Eki Görüntüle 259257
Yanlış anlaşmasın, sorun CachyOS'da değildi benim beceriksizliğimdendi.
Evet kesinlikle bana göre değildi. Ben sıradan ev kullanıcısıyım. Bu tarz şeylere uğraşmayı sevmiyorum. Açıkçası CachyOS'u ilk yüklediğimde KDE Plasma ortamı aşırı hoşuma gitmişti. Kesinlikle Windows 11'den daha modern duruyordu. İlk görüşümde aşık oldum ama ne yazık ki benim gibi basit bir kullanıcı için özellikle Arch tabanlı bir işletim sistemi kullanması mantıklı değilmiş.
Dedipim gibi, çok güzel bir işletim sistemiydi ama benim yeterince bu konularda bilgi sahibi olmamamdan ötürü heba oldu.![]()
İlk olarak ben başlıyorum. CachyOS kullanıyorum aktif olarak ama açık ara farkla en sevdiğim Gentoo oldu.
Eki Görüntüle 259255