Katılım
13 Aralık 2024
Mesajlar
633
Çözümler
2
Beğeniler
801
İlk olarak ben başlıyorum. CachyOS kullanıyorum aktif olarak ama açık ara farkla en sevdiğim Gentoo oldu.

1782124117273.webp
 
5 saatlik CachyOS deneyimimde 1 tane bile uygulamayı açmayı beceremeyince geri Windows'a döndüm. Bu sırada aldığım tek ekran görüntüsü bu olmuş:

Screenshot_20260622_133233_Chrome.webp


Yanlış anlaşmasın, sorun CachyOS'da değildi benim beceriksizliğimdendi.
 
@Mamistv1, belki Arch tabanli distrolar su anlik size gore degildir. Ilk deneyiminiz ise Arch tabanlilar zorlayabilir bazi kisileri.

Evet kesinlikle bana göre değildi. Ben sıradan ev kullanıcısıyım. Bu tarz şeylere uğraşmayı sevmiyorum. Açıkçası CachyOS'u ilk yüklediğimde KDE Plasma ortamı aşırı hoşuma gitmişti. Kesinlikle Windows 11'den daha modern duruyordu. İlk görüşümde aşık oldum ama ne yazık ki benim gibi basit bir kullanıcı için özellikle Arch tabanlı bir işletim sistemi kullanması mantıklı değilmiş.

Dedipim gibi, çok güzel bir işletim sistemiydi ama benim yeterince bu konularda bilgi sahibi olmamamdan ötürü heba oldu. 😖
 
5 saatlik CachyOS deneyimimde 1 tane bile uygulamayı açmayı beceremeyince geri Windows'a döndüm. Bu sırada aldığım tek ekran görüntüsü bu olmuş:

Eki Görüntüle 259257

Yanlış anlaşmasın, sorun CachyOS'da değildi benim beceriksizliğimdendi.
Bende de tam tersi oldu gibi, Windows kafayı yedirtti, geçtim en sonunda Linux'a. Biraz zorladı ama şu an her şey yerli yerinde gözüküyor. Taş gibi çalışıyor sistem.

Wallpaper Engine eklentisi ile duvar kağıtlarımı kullanıyorum. Bİr kaçını atayım.
Evet kesinlikle bana göre değildi. Ben sıradan ev kullanıcısıyım. Bu tarz şeylere uğraşmayı sevmiyorum. Açıkçası CachyOS'u ilk yüklediğimde KDE Plasma ortamı aşırı hoşuma gitmişti. Kesinlikle Windows 11'den daha modern duruyordu. İlk görüşümde aşık oldum ama ne yazık ki benim gibi basit bir kullanıcı için özellikle Arch tabanlı bir işletim sistemi kullanması mantıklı değilmiş.

Dedipim gibi, çok güzel bir işletim sistemiydi ama benim yeterince bu konularda bilgi sahibi olmamamdan ötürü heba oldu. 😖
İlk olarak ben başlıyorum. CachyOS kullanıyorum aktif olarak ama açık ara farkla en sevdiğim Gentoo oldu.

Eki Görüntüle 259255
1782127642681.webp
1782127663780.webp

1782127703516.webp
 
Son düzenleme: