Maç Sonucu | Türkiye 3 - ABD 2

Helal, la noldu Amarıga?

Barış gol atmış, nasıl olduysa. Dedim, şutu vururken seyircilere denk gelir, yanlışlıkla mı yoksa ciddi mi kaleye denk getirdi, anlamadım. Böyle adamlar 200 salisede bir gelir.
Golü Orkun atmadı mı? Barış'a mı yazmışlar?
 
Biz sınav olduğu halde takım için sabahın köründe kalktık ona rağmen paraguay gibi takıma 1 gol bile atamadılar. Bugün sabah yine kalktım yendiler ama iş işten geçti artık. Nerde o eski takım, nerde o eski kazanma ruhu.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için çerezleri kabul etmelisiniz. Daha Fazlasını Öğren.…