Biz sınav olduğu halde takım için sabahın köründe kalktık ona rağmen paraguay gibi takıma 1 gol bile atamadılar. Bugün sabah yine kalktım yendiler ama iş işten geçti artık. Nerde o eski takım, nerde o eski kazanma ruhu.
 
Biz sınav olduğu halde takım için sabahın köründe kalktık ona rağmen paraguay gibi takıma 1 gol bile atamadılar. Bugün sabah yine kalktım yendiler ama iş işten geçti artık. Nerde o eski takım, nerde o eski kazanma ruhu.
İsminin tersini yapmışsın kral yakışmadı.

Neyse şeref maçı oldu bizim için, ABD’i zaten sevmiyordum 3’de 3 yaptırmadık.