Biz sınav olduğu halde takım için sabahın köründe kalktık ona rağmen paraguay gibi takıma 1 gol bile atamadılar. Bugün sabah yine kalktım yendiler ama iş işten geçti artık. Nerde o eski takım, nerde o eski kazanma ruhu.