dlep

Üyecik
Katılım
25 Haziran 2026
Mesajlar
3
Beğeniler
0
Merhaba, MacBook Pro M3 Pro A2992 cihazım var. Sorunlar şu şekilde; Wi-Fi bağlanıyorum, kafasına göre bazen saatler sonra, bazen 10 dk sonra Wi-Fi'den düşüyor ama tekar Wi-Fi'a tıklayıp bağlan dediğimde anında bağlanıyor. Ek olarak macOS27 betaya belki çözebilir diyerek Update ettikten sonra Mac uykudayken çöküyor. Mac'i açıyorum uykudan uyandırıp, ekranda MacBook beklenmeyen şekilde yeniden başlatıldı, Apple'a rapor göndermek ister misiniz? Diye soruyor ve çıkarttığı panicloglar;

Kod:
<Span>apcie[0:wlan]:handleınterrupt</span><br><span>aer interrupt</span><br><span>unc Source: 2:0:0</span>
<Span>appleembeddedpcıe</span><br><span>applET6030PCıe</span>

Denediğim çözüm yolları:
  1. Wi-Fi modem ayarlarını değiştirmek ve MacBook Wi-Fi ayarları değiştirmek.
  2. MacBook sıfırdan temiz kurulum ve macOS26 27 denemeleri.
  3. Wi-Fi diagnostic ve donanım testi çalıştırma (hepsi temiz)
  4. Güvenli modda test sonuç yine aynı.
  5. Ek olarak bcmwlan trap kayıtları da var hem de bolca.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Eğer panik çıktısı birden fazla macOS kurulumunda veya farklı bir ağda sürekli olarak apcie[0:wlan] ifadesini gösteriyorsa, bu durum Wi-Fi çipinde bir donanım veya firmware sorununa işaret ediyor olabilir. Apple, yazılım kontrollerinden sonra da devam eden kernel panic'lerin kablosuz bileşenler de dahil olmak üzere donanım sorunlarına işaret edebileceğini söylüyor:


Bu arada birisi sorunu Google DNS'e geçerek çözmüş ama bana biraz garip geldi bu çözüm.
 
Eğer panik çıktısı birden fazla macOS kurulumunda veya farklı bir ağda sürekli olarak apcie[0:wlan] ifadesini gösteriyorsa, bu durum Wi-Fi çipinde bir donanım veya Firmware sorununa işaret ediyor olabilir. Apple, yazılım kontrollerinden sonra da devam eden kernel Panic'lerin kablosuz bileşenler de dahil olmak üzere donanım sorunlarına işaret edebileceğini söylüyor:


Bu arada birisi sorunu Google DNS'e geçerek çözmüş ama bana biraz garip geldi bu çözüm.

Recep hocam macOS 27 26 ikisinde de panic atıyor DNS hem TT'nin kendi verdiği hem de Cloudflare DNS denedim hani garip olan şu Wi-Fi kopması yapıyor panic atıyor ama 300GB veriyi soluksuz sabit hızla indiriyor.

Az önce de panic attı ama bu sefer pani( CPU 8 caller ) LLC Bus error (slave error) from CPU 2 yazıyor baş kısmında.
 
Son düzenleyen: Moderatör: