Aslında burada önemli olan kargo şirketi değil. Senin yapacağın sigorta. Kargonu mutlaka sigortalı olarak göndermen gerekiyor. Yoksa zarar görse bile tazmin alamazsın. Neden mi? Sen sigortasız bir şekilde kargoyu gönderdiğinde oraya kocaman uyarı kağıdı yapıştırıyorlar. Bu da senin tazmin almanı engeller.
Sana tavsiyem valizlerini kargo ile gönder kasa ve monitörü yanına al
Daha mantıklı.
Sigorta şirketi olarak da ben Mersin'deyim. En güvenilir buraya Yurtiçi getiriyor.
Türkiye Sigorta'da uygun primlerle gönderilerinizi hasar ve kayıp risklerine güvence altına alın.
www.turkiyesigorta.com.tr