Ütün forumu toplayıp sıcak aylarda Afyon otogar'ı'nda buluşmak. Aslında iyi fikirmiş. Hiç aklıma gelmedi.
Isparta, Afyon, Eskişehir, kuru soğuk konusunda bu üçlü çok başka. Urfada yaşayan ne yapsın yazın 58 dereceyi görüyor
Ütün forumu toplayıp sıcak aylarda Afyon otogar'ı'nda buluşmak. Aslında iyi fikirmiş. Hiç aklıma gelmedi.
Bodrumda olacağım bir ay staj için ya. Mezarımı hazırlayın siz.
Bize akgezen soğukları lazım ama.Daenerys Targaryen ejderhalarıyla ülkeyi mi basıyor bu nasıl sıcaklık adlandırması babacım?