shanks
Uzman
- Katılım
- 3 Ağustos 2024
- Mesajlar
- 38
- Beğeniler
- 13
Sonuçlar açıklanmadan belki biraz erken olabilir ama sonucum iyi gelse bile mezuna kalmayı düşünüyorum çünkü tıp, diş vb. istemiyorum.
Bu yıl kazandığım onunla tecrübeyle çok daha iyi hazırlanıp iyi bir üniversitede bilgisayar mühendisliği istiyorum. Çalışacağımı düşünüyorum ancak metal olarak kaldırabilir miyim bilmiyorum 12. sınıfta okul vardı ancak mezun senemde büyük oranda yalnız olacağım gibi.
Ayrı eten okul benim için çok verimsiz geçti toplasan sene boyu sadece tatillerde adamakıllı çalıştım cidden okulun olduğu günler bomboş geçti kendi başıma evde kütüphanede çok daha iyi çalışıyordum okula oranla.
Daha önce mezuna kalıp çok daha iyi yapan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi? Mezunluk abartıldığı kadar kötü mü merak ediyorum?
Bu yıl kazandığım onunla tecrübeyle çok daha iyi hazırlanıp iyi bir üniversitede bilgisayar mühendisliği istiyorum. Çalışacağımı düşünüyorum ancak metal olarak kaldırabilir miyim bilmiyorum 12. sınıfta okul vardı ancak mezun senemde büyük oranda yalnız olacağım gibi.
Ayrı eten okul benim için çok verimsiz geçti toplasan sene boyu sadece tatillerde adamakıllı çalıştım cidden okulun olduğu günler bomboş geçti kendi başıma evde kütüphanede çok daha iyi çalışıyordum okula oranla.
Daha önce mezuna kalıp çok daha iyi yapan arkadaşlar yardımcı olabilirler mi? Mezunluk abartıldığı kadar kötü mü merak ediyorum?