Geçen sene bir bug ile MW 2 ve 3 ücretsiz olarak alınıyordu ve alanlar indirdikten sonra oynanmadığını, oyunun satın alınması için uyarı verdiğini söylemişlerdi. Bu durum hala geçerli mi? Xbox uygulamasında bende hala duruyor ve demo vs. yazmıyor.
Geçen sene bir bug ile MW 2 ve 3 ücretsiz olarak alınıyordu ve alanlar indirdikten sonra oynanmadığını, oyunun satın alınması için uyarı verdiğini söylemişlerdi. Bu durum hala geçerli mi? Xbox uygulamasında bende hala duruyor ve demo vs. yazmıyor.
Evet kütüphaneden kaldırmaları lazım normalde. Ayrıca Activison paragöz bir firma, beleşe oynatmaz kimseye. 23 yıllık COD 1'i bile 10 Dolar'a satıyorlar indirimlerde daha altını görmüyor.