i5 7500F

Uzman
Katılım
9 Temmuz 2025
Mesajlar
902
Çözümler
3
Beğeniler
357
Merhaba.

Geçen sene bir bug ile MW 2 ve 3 ücretsiz olarak alınıyordu ve alanlar indirdikten sonra oynanmadığını, oyunun satın alınması için uyarı verdiğini söylemişlerdi. Bu durum hala geçerli mi? Xbox uygulamasında bende hala duruyor ve demo vs. yazmıyor.
 
Merhaba.

Geçen sene bir bug ile MW 2 ve 3 ücretsiz olarak alınıyordu ve alanlar indirdikten sonra oynanmadığını, oyunun satın alınması için uyarı verdiğini söylemişlerdi. Bu durum hala geçerli mi? Xbox uygulamasında bende hala duruyor ve demo vs. yazmıyor.
Oynanmıyor, indirince ve oyuna girince lisans istiyor.
 
Oynanmıyor boşuna denemeyin bile.
Yok çözülmedi. Niye böyle bir şey yaptılar bilinmiyor ama tuhaf olmuştu.
O zaman niye kütüphanelerden kaldırmıyorlar ki? Yaptınız, bir hata cezasını çekin; bırakın oyunu oynasın insanlar.
 
O zaman niye kütüphanelerden kaldırmıyorlar ki? Yaptınız, bir hata cezasını çekin; bırakın oyunu oynasın insanlar.
Evet kütüphaneden kaldırmaları lazım normalde. Ayrıca Activison paragöz bir firma, beleşe oynatmaz kimseye. 23 yıllık COD 1'i bile 10 Dolar'a satıyorlar indirimlerde daha altını görmüyor.