i5 7500F
Uzman
- Katılım
- 9 Temmuz 2025
- Mesajlar
- 902
- Çözümler
- 3
- Beğeniler
- 357
Merhaba.
Geçen sene bir bug ile MW 2 ve 3 ücretsiz olarak alınıyordu ve alanlar indirdikten sonra oynanmadığını, oyunun satın alınması için uyarı verdiğini söylemişlerdi. Bu durum hala geçerli mi? Xbox uygulamasında bende hala duruyor ve demo vs. yazmıyor.
Geçen sene bir bug ile MW 2 ve 3 ücretsiz olarak alınıyordu ve alanlar indirdikten sonra oynanmadığını, oyunun satın alınması için uyarı verdiğini söylemişlerdi. Bu durum hala geçerli mi? Xbox uygulamasında bende hala duruyor ve demo vs. yazmıyor.