CS2 genel olarak sorunlu bir oyun. FPS çok fazla düşüyor. Yani bu sizlik bir sorun değil. Ama ısınma sorununuz varsa daha fazla yaşıyor olabilirsiniz. Ama ısınma sorununu çözseniz bile CS2 kendi çözmesi gereken sorunları var. Şimdilik FPS'in düştüğünü kabul ederek, FPS'i atıyorum 150 alıyorsunuz 100 FPS sabitleyin. Böyle böyle deneyin ve FPS düşmelerinde yaşanan takılmaları minimuma indirin.
Videoya ayrıca göz atın.
Whisper modunun tam olarak ne yaptığını anlamadım. Ama ayrıca o modu açıp deneyin. Yetersiz güç gibi şeyler bu modu kapatmanızdan dolayı yaşanıyor olabilir.
Benzer şekilde Minecraft'da optimizasyonu iyi olan bir oyun değil. OptiFine veya sodium gibi optimizasyonu düzeltilen modlar ile oynanıyor. Bu tarz modlar yüklemediyseniz yükleyin.
Ayrıca Minecraft'da rekabetçi birçok oyunculu mod oynamıyorsanız V-Sync açın veya FPS'i 60'a sabitleyin. Dizüstülerde genel olarak ısınma uzun oyun sürelerini kötü etkileyecektir. FPS sabitleme bu ısınmayı azaltacak ve daha sıkıntısız bir oyun deneyimi yaşamanızı sağlayacak.
OptiFine eskiden bildiğimden yüklemesi daha basit. Mod Launcher vb. gerek kalmadan, başlatıcıdan önce oyunu indiriyorsun. Sonra sürüme uygun OptiFine indirip çalıştırıyorsun. Çalışması için ekstra olarak sisteme Java indirmen gerekiyor. Sonrasında Launcher üzerinden OptiFine 1.12.5 artık sürüm neyse seçip oynuyorsun.
Eki Görüntüle 157739