Bilmediğim bir yola girdim, ilçe dışı tabelasını gördüğümde durdum ve nereye gideceğimi bilemedim. Sağa çektim, dörtlümü yaktım ve 300-400 m ters yönde dörtlümü yakarak ilerledim. Şansıma PTS (plaka tanıma sistemi)lere denk geldim, durmadan yoluma devam ettim. Ceza yer miyim?
Girdiğin yolda "girilmez" tabelası vardır büyük ihtimalle. Kameralar plakanı okuduysa ceza kaçınılmaz. Plaka senin üzerindeyse 1-2 gün sonra e-Devlet'ten plakaya yazılan ceza kısmından kontrol et, ya da plaka kiminse o kişinin e-Devlet'inden bak.
Girdiğin yolda "girilmez" tabelası vardır büyük ihtimalle. Kameralar plakanı okuduysa ceza kaçınılmaz. Plaka senin üzerindeyse 1-2 gün sonra e-Devlet'ten plakaya yazılan ceza kısmından kontrol et, ya da plaka kiminse o kişinin e-Devlet'inden bak.