Kuryelere sorabilirsin, 5.000 TL'ye mont alıp 4-5 kat giyiyorlar o bile kurtarmıyor. -10 da motora binmeyi bırak, o montla kaldırımda yürüyemessin
yağmurlu havada ve -10 derece kask ta çok önemli, vizörü buğulanma yapacak, buğulanma önleyici sprey ve vizör kullanacaksın, kaskın buna göre özelliği olacak, diğer türlü önünü göremessin. O havada motora binmek mantıklı değil, ciğerleri bir kere üşütürsen bütün kış hasta olursun. Ben 0 derece havada R6 ile iki gazlamaya çıktım, 2 hafta kendime gelemedim. Çok değil geçen hafta akşam üzeri yazlık montla MT07 ile gezmeye çıktım, 10 dk sonra rüzgarın soğuğundan titremeye başladım.