CPU Boost'dan ziyade undervolt dahi yapılamıyor bu çipsette, parayı çöpe atmakla eş değer. Tak çalıştır kullanırsan ama sorun çıkartmaz, soğutucuna güvenip iyi soğutabileceğini düşünüyorsan ve dereceler seni rahatsız etmiyorsa. MSI özelinde giriş seviye kartlarda BIOS'lar problematik, kartlar stabil değil. RAM alacaksanız da Hynix almalısınız, diğer çiplerin hükmü yok şu anda DDR5'te. Tamamıyla para kaybı, şu anda Hynix çiplerden daha pahalıya satılmaktalar hatta. 6000 CL30 tercih edin mümkünse.
B840/A620 çipsette PBO, CO, UV vs. hiçbir müdahaleye izin yok, ondan söz etmek istiyor. Ofis PC ve tak çalıştıra uygun sadece.
MSI kartlar özelinde bu çipsetler RAM timing dahi kabul etmiyor hatta, sadece voltaj değişikliğine izin var RAM ve bellek kontrolcü tarafında. Timing girince Boot etmiyordu ya da bir yarısını uygulayıp diğer yarısını uygulamıyordu en son hatırladığım kadarıyla. ASUS A620M-K'yı da ayarladım, onda durum başkaydı. RAM timing ve voltaj sorunsuz kabul ediyor. Tek eksiği dediğim gibi manuel ayara kapalı bu kartlar, çipset limitasyonu var.